نوشته شده توسط : میلاد

طراحی دکل دوربین یکی از کارهای بسیار تخصصی است. برای طراحی دکل دوربین باید همه استانداردها و موارد لازم در نظر گرفته شود تا طراحی موفقی داشته باشید.

طراحی دکل دوربین چه کاربردهایی دارد؟

دوربین های مداربسته امروزه به یکی از مهمترین اجزای امنیتی در همه قسمت های شهر تبدیل شده اند. دوربین های مداربسته شهری و بین شهری بر روی دکل هایی نصب می شوند که این دکل ها نیاز به طراحی دارند. طراحی دکل دوربین، خود، کاری تخصصی است که متخصصان این حوزه می توانند براحتی و با توجه به ویژگی های خواسته شده آن را به صورت استاندارد طراحی نمایند.
طراحی دکل دوربین

دکل های دوربین های مداربسته یکی از مهمترین و اصلی ترین پایه های این کار هستند. این دکل ها برای افزایش زاویه دید و کاهش دسترسی سایر اشخاص به دوربین های مداربسته به کار برده می شوند. دکل های دوربین مداربسته به دلیل اندازه کمی که برای نصب نیاز دارند، برای استفاده های شهری بهترین گزینه هستند. طراحی دکل دوربین یکی از کارهای بسیار تخصصی است که برخی از شرکت های فعال در کشور، اقدام به تولید انواع دکل های دوربین های مداربسته می نمایند. این دکل ها در اندازه ها و جنس های مختلف قابل طراحی هستند و با توجه به کاربردی که دارند، طراحی و اجرا می شوند.

تصویر1
جنس دکل دوربین های مداربسته

یکی از نکاتی که در طراحی دکل دوربین باید در نظر گرفته شود، جنس آن است. جنس این نوع دکل ها معمولا از آهن با روکش گالوانیزه است و در برخی از موارد نیز جنس این دکل ها از نوع آلومینیوم یا آلیاژهای آن می باشد. بنابراین در طراحی دکل دوربین با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع کاربردی که این دکل ها دارند، باید بهترین جنس برای طراحی آن ها انتخاب شود.

البته این نکته را باید در نظر داشت که به علت قیمت بالای آهن گالوانیزه، اگر شرایط محیطی که دکل دوربین در آنجا نصب می شود، مرطوب نباشد، می توان بجای این نوع آهن گرانقیمت، از آهن سیاه برای طراحی دکل دوربین استفاده کرد. پس از ساخت دکل، باید حتما رویه دکل با موادی که ضد زنگ و ضد خش می باشند، پوشانده شود.

تصویر2
انواع دکل های دوربین مداربسته

برای طراحی دکل دوربین، باید ابتدا با انواع دکل های دوربین های مداربسته آشنا شوید تا بتوانید با توجه به کاربرد و ویژگی های هر یک از این دکل ها، بهترین آن را انتخاب نمایید.

    دکل های مکعبی: این نوع دکل ها همانگونه که از نامشان پیداست، به صورت مکعبی طراحی می شود. دکل های مکعبی یکی از ارزانترین و ساده ترین انواع دکل های دوربین های مداربسته می باشند که به صورت L یا T طراحی می شوند. اما این دکل ها مقاومت فیزیکی خیلی خوبی ندارند و سریع دچار تغییر شکل می شوند. این نوع دکلها را می توان تا ارتفاع 6 متر طراحی کرد.
    دکل های لوله ای: این نوع دکل ها از لوله آهن بسیار مقاوم ساخته می شوند و نسبت به دکل های مکعبی دارای مقاومت بیشتری هستند. این نوع دکل ها را می توان تا ارتفاع 10 متر نیز طراحی کرد و دید بهتری نسبت به محیط اطراف داشت. این نوع دکل ها یکی از عمده ترین دکل های مورد استفاده در شهر هستند و بسیار ساده نیز نصب می شود.
    دکل های چند وجهی: این نوع دکل ها خیلی پیچیده و حرفه ای طراحی می شوند و نسبت به دیگر دکل ها دارای مقاومت بیشتری هستند. این نوع دکل ها را می توان به صورت 6 یا 8 وجهی طراحی نمود.
    دکل های ماژولار: این نوع دکل ها شبیه دکل های مخابراتی هستند و در برابر انواع فشارها و شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم هستند.

تصویر3
طراحی دکل دوربین برای چه کسانی انجام می شود؟

معمولا دکل های دوربین های مداربسته توسط سازمان و ارگان های دولتی و یا توسط اشخاص حقیقی و حقوقی سفارش داده شده و برای آنها طراحی می شوند. در واقع با استفاده از این دکل های دوربین های مداربسته در سطح شهر، استادیوم ها و …، بسیاری از جرم ها و جنایات تشخیص داده شده و افراد خاصی می توانند به راحتی شناسایی و دستگیر شوند. بنابراین شرکت های مجری سازنده این نوع دکل ها، در طراحی و ساخت دکل های دوربین های مداربسته، استاندارد دکل دوربین را نیز در در نظر می گیرند تا دکل های ساخته شده مطابق با میل کارفرما بوده و بهترین کیفیت و جنس را داشته باشد.

تصویر4
دلیل ساخت و طراحی دکل دوربین های مداربسته

اینکه چرا از دکل های دوربین های مداربسته استفاده می شود، جای بحث بسیاری دارد. این نوع دکل ها در معابر عمومی، ورزشگاه ها، سر چهار راه ها، پارک ها و … نصب می شود تا امنیت مردم نیز بیشتر حفظ شود. در واقع با طراحی و ساخت این نوع دکل ها، می توان زاویه دید دوربین های مداربسته را خیلی بیشتر و با کیفیت تر نمود. از سوی دیگر با توجه به اینکه دوربین های مداربسته تجهیزاتی گران قیمت و امنیتی هستند، نمی توان آن ها را به گونه ای نصب نمود تا در دسترس عموم باشند و دزدیده شوند. بنابراین دکل های دوربین های مداربسته، امنیت این دوربین ها را در برابر انواع سرقت ها نیز بیشتر می نماید و افراد نمی توانند به این دوربین ها دسترسی داشته باشند.  هر چه ارتفاع دکل های دوربین های مداربسته، بیشتر باشد، امنیت دوربین ها نیز در برابر آسیب دیدگی و سرقت بیشتر است.

 

دکل دوربین های مدار بسته به علت های مختلف، مانند کمتر کردن دسترسی و بیشتر کردن برد دوربین استفاده می شوند. در این متن به بررسی دکل دوربین می پردازیم

بررسی ساخت دکل دوربین مداربسته

امروزه استفاده از دوربین های مداربسته در هر مکان و فضایی کاربرد دارد و مرسوم شده است. برای نصب این دوربین ها به دکل دوربین نیاز داریم تا بتوان دوربین ها را به روی آنها نصب نمود. در این متن به بررسی ساخت دکل دوربین مداربسته می پردازیم و انواع مختلف دکل ها را نیز معرفی خواهیم کرد.
دکل دوربین

دکل ها در واقع برای نگهداری و یا دور کردن وسایل و تجهیزات از دسترس عموم به کار برده می شوند و برای سیم ها و کابل ها نیز می توان از دکل ها استفاده نمود. اما از دکل ها برای دوربین های مدار بسته به منظور کمتر کردن دسترسی عموم به آنها و همچنین بیشتر شدن برد و زاویه دید دوربین استفاده می شود. در واقع دکل ها با ارتفاعی که دارند باعث می شوند با نصب دوربین ها بر روی آنها بتوان مساحت بیشتری از فضا را تحت پوشش دوربین قرار داد و علاوه بر آن به علت ارتفاع، هر شخصی به راحتی نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند. اما ساخت دکل های دوربین و انواع مختلف آن موضوعی است که باید در ادامه به آن بپردازیم و آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

عکس 1
جنس دکل دوربین های مداربسته

در ابتدا برای اینکه بتوانید برای ساخت دکل دوربین اقدام کنید، باید بدانید که این دکل از چه جنسی است و مواد تشکیل دهنده آن چیست و همچنین دارای چه خصوصیاتی می باشد. جنس دکل های دوربین ها با توجه به کاربردی که برای آنها در نظر گرفته شده و همچنین هزینه ای که برای ساخت دکل در نظر گرفته شده است، تعیین می شود. اما برای دکل های دوربین مداربسته از یک سری مواد مشخص استفاده می کنند که این مواد شامل آلیاژهایی از آهن هستند که در بیشتر مواقع روکش دارند تا دچار تغییرات شیمیایی نشوند و در برخی موارد دیگر از آلومینیوم نیز در ساخت آن استفاده می کنند. در صورت استفاده از آهن با روکش گالوانیزه هزینه ساخت دکل برای شما بیشتر خواهد شد اما دیگر در اثر رطوبت دکل دچار آسیب و تغییرات شیمیایی نخواهد شد. در صورتی که بودجه لازم برای استفاده از روکش گالوانیزه را ندارید و دکل باید در محلی مرطوب نصب شود، می توانید از آهن سیاه نیز در ساخت دکل استفاده نمایید که هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. هرچند که استفاده از روکش ضد زنگ نیز کاربردی می باشد، اما نمی توان برای دکل هایی با ارتفاع بیشتر از 4 متر از این روش استفاده نمود و باید از دکل هایی با روکش گالوانیزه برای دوربین های مدار بسته استفاده کنید.

عکس 2
انواع دکل دوربین

امروزه دکل هایی که برای نصب دوربین های مدار بسته مناسب هستند، بسیار متنوع می باشند که یکی از آنها دکل لوله ای می باشد. جنس دکل های لوله ای از آهن سیاه و یا آهن با روکش گالوانیزه ساخته می شود. در واقع دکل های لوله ای به علت ساخت ساده ای که دارند و همچنین پرکاربرد بودن آنها بسیار مرسوم هستند. علاوه بر آن نسبت به انواع دیگر دکل ها، مقاومت بسیار بالایی نسبت به شرایط محیطی مانند باد دارد و می توان این دکل ها را تا ارتفاع 10 متر نیز ساخت که این موضوع نیز بسیار حائز اهمیت است.

اما نوع دیگر دکل برای دوربین مدار بسته دکل مکعبی است که بسیار از نظر هزینه به صرفه تر می باشد. شکل ظاهری آنها به صورت L  و یا T ساخته می شوند و با وجود مقاومت کم در برابر شرایط محیط، مانند باد، بیشتر از ارتفاع 6 متر را نمی توانند داشته باشند. دکل چند وجهی یکی دیگر از انواع دکل دوربین مداربسته می باشد و در واقع حرفه ای ترین دکل دوربین مدار بسته به حساب می آید. این دکل ها 6 یا 8 وجهی بوده و به همین دلیل نیز به این اسم خوانده می شوند. مقاومت این دکل ها نسبت به ضربه و فشار بسیار بالا بوده و هزینه ساخت آن نیز نسبت به مکعبی و لوله ای بسیار بالاتر می باشد.

عکس 3
ساخت دکل برای دوربین مدار بسته

برای ساخت دکل باید به عوامل و موارد مختلفی توجه نمود تا با در نظر گرفتن آنها مناسب ترین دکل برای جایگاه مورد نظر شما ساخته شود. سازنده دکل دوربین با در نظر گرفتن محیط و شرایط محیطی که دکل در آنجا نصب می شود، بودجه و هزینه ای که برای ساخت دکل در نظر گرفته شده است، اقدام به ساخت دکل می نماید. ساخت دکل باید توسط افرادی صورت گیرد که تخصص و تجربه لازم در این زمینه را داشته باشند. ارتفاع دکل نیز با توجه به محیط و بردی که لازم است دوربین داشته باشد و دور بودن دوربین از دسترس خرابکاران تعیین می گردد. از طرفی دیگر سازنده دکل دوربین باید به ظاهر آن نیز توجه داشته باشد. برخی از مشتریان دکلی با ظاهر زیبا می خواهند تا با در معرض دید بودن آن، نمای فضا تغییر نکند. در برخی موارد نیز مشتری نیاز دارد دکل به گونه ای باشد که توجه کسی را جلب نکرده و در معرض دید نباشد. به همین دلیل باید در هنگام ساخت دکل به این موارد نیز دقت شود.
نصب دکل

محلی که دکل در آنجا نصب می شود باید از هر جهت مناسب باشد. دوربین که بر روی دکل نصب می گردد  باید کل محیط را تحت پوشش قرار دهد و از طرفی دیگر بهتر است دکل در معرض آسیب واقع نشود. از طرف دیگر با توجه به نیاز مشتری که نیاز دارد دکل در دیدرس باشد یا خیر، مناسب ترین مکان را برای نصب در نظر بگیرید. زمینی که دکل بر روی آن نصب می شود می تواند از جنس بتن، خاک و یا حتی آسفالت نیز باشد. از طرفی دیگر نصب دکل دوربین اصولی دارد که باید شخصی که برای این کار اقدام می کند به این اصول آشنا باشد. برای نصب دکل دوربین باید زیر ساخت هایی در نظر گرفته شود که این زیرساخت ها با توجه به جنس دکل و جنس زمین در نظر گرفته می شوند.

عکس 4
هزینه ساخت و نصب دکل

هزینه ساخت دکل همانطور که اشاره کردیم به عوامل مختلفی وابسته است که از مهمترین آنها جنس دکل می باشد. عامل دیگری که بر روی قیمت ساخت دکل تاثیرگذار است نوع دکل می باشد. اما با وجود تمام این عوامل باید دقت داشته باشید که با یک متخصص در زمینه ساخت دکل مشورت کنید زیرا در صورتی که نوع اشتباهی از دکل را برای خود انتخاب کنید که نسبت به شرایط سازگار نباشد برای شما ضرر بیشتری در پی خواهد داشت. در واقع انتخاب درست و مناسب نوع دکل و جنس آن می تواند نقش موثری در کاهش هزینه ها و ضرر داشته باشد. به همین دلیل باید حتما قبل از شروع ساخت دکل با متخصص در این زمینه مشورت کنید تا به شما بگوید که نسبت به شرایط و محیط کدام یک از انواع دکل برای شما مناسب تر است و هزینه کمتری نیز برای شما خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میلاد

امروزه افرادزیادی به دنبال خرید کف ژلی افزایش قد داروخانه ها را در اولویت خود قرار می دهند. شما نیزمی توانید کف ژلی افزایش قد را از همین وب سایت اقدام کنید

خرید بسیار مطمئن کف ژلی افزایش قد

امروزه جایگاه ژل افزایش قد در داروخانه ثبت شده است و شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین برندهای این محصول را به راحتی تهیه کنید. در خرید کف ژلی افزایش قد توصیه می شود که حتم به سایز پای خود و بلندی آن نهایت توجه را داشته باشید تا بتوانید یکی از مرغوب ترین و بهترین این محصول را تهیه کرده و قد خود را بلند جلوه دهید و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشید.
کف ژلی افزایش قد

آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از ژل مخفی افزایش قد هستید؟ آیا می دانید برای خرید این محصول بایستی از مراکز فروش ژل افزایش قد بایستی اقدام کنید؟

بلند قد به نظر رسیدن یکی از مهمترین و حساس ترین موضوعاتی می باشد که امروزه بسیاری از افراد درگیر آن هستند چرا که دوست دارند با بلند قدتر به رسیدن، در میان دوستان و نزدیکان خود از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشند و به همین جهت نیز به دنبال خرید کفش های پاشنه بلند هستند که استفاده بلند مدت از این مدل کفش ها نیز باعث ایجاد درد در پا شده و مشکلات سلامتی جدی را از خود برجای می گذارد. همین امر سبب شد تا بسیاری از شرکت های به دنبال طراحی و ساخت کفی های ژلی افزایش قد باشند تا از این طریق بتوانند قد افراد کوتاه را تا چند سانتیمتر به شک نا محسوس بلند کرده و آنها را به آرزوی خود برسانند. اگر شما نیز دوست دارید تا چند سانتیمتر از قد معمولی خود بلندتر دیده شوید می توانید به راحتی اقدام به خرید ژل افزایش قد از داروخانه باشید تا بتوانید بدون تحمل کفش های پاشنه بلند و عوارض آنها به قد مورد نظر خود دست پیدا کنید.

تصویر 1
مزایای استفاده از کف ژلی افزایش قد

بی شک استفاده از کف ژلی افزایش قد می تواند مزایای و فواید بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد و امروزه آقایان و خانم ها می توانند به راحتی این محصول را از مراکز فروش معتبر تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. در نظر داشته باشید که در روزهای اخیر به دلیل بالا بودن تقاضا برای استفاده و خرید از این محصولات، شاهد افزایش انواع تقلبی ژل افزایش قد در بازار هستیم به طوری که برای از شرکت ها با استفاده از نامرغوب ترین مواد اولیه کف ژلی نامرغوب و غیر استانداردی را طراحی و روانه بازار کرده اند که این محصولات تقلبی می تواند آثار مضر زیادی را برای سلامتی پاها شما داشته باشد. اگر بتوانید از کف ژلی افزایش قد باکیفیت و استانداردی استفاده داشته باشید می توانید از مزایای زیادی نیز بهره مند شوید که از مهمترین این مزایا و فواید می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         راحتی پا در هنگام راه رفتن

–         افزایش قد بدون استفاده از کفش های پاشنه بلند

–         داشتن حس اعتماد به نفس بسیار عالی

–         مناسب برای استفاده در هر مکان و زمانی

–         مناسب برای هر گروه سنی و جنسی

–         جلوگیری از تعریق پا

تصویر 2
تهیه ژل افزایش قد از داروخانه

با توجه به کلاهبرداری های بسیار زیادی که امروزه در فروش کف ژلی افزایش قد مشاهده می شود، بسیاری از پزشکان و شرکت های سازنده این محصولات، توصیه می کنند که حتما برای خرید ژل افزایش قد از داروخانه های معتبر سطح شهر اقدام کنند تا اینکه بتوانند یکی از بهترین و مرغوب ترین محصول را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. شما نیز می توانید به راحتی این محصول شگفت انگیز را تهیه و کرده و در تمام مراسم ها و حتی محل کار خود نیز این محصول را استفاده کرده و دیگر نگرانی از بابت کوتاه بودن قد خود نداشته باشید و از تمام مزایا و فواید کف ژلی افزایش قد نیز نهایت بهره مندی را داشته باشید.

تصویر 3
نکات مورد توجه در خرید ژل کفی افزایش قد

اگر شما نیز به دنبال خرید و استفاده از کف ژل افزایش قد هستید می توانید به راحتی این محصول را از مراکز معتبر از جمله داروخانه اقدام کنید، در هنگام خرید خود نیز به برخی از مهمترین و اصلی ترین نکات توجه داشته باشید که از مهمترین این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         حتما به سایز پای خود توجه داشته و طبق آن سایز کف ژلی خود را سفارش دهید.

–         به ارتفاع کف ژلی افزایش قد توجه کنید تا بتوانید به قد مورد نظرتان دست پیدا کنید.

–         حتما به سالم و معیوب بوده محصول تهیه شده نهایت دقت لازم را داشته باشید.

تصویر 4
قیمت ژل کفی افزایش قد

یکی از دیگر مهمترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از افراد را در هنگام خرید این محصول به سوی خود جذب کرده است، قیمت کفی ژل افزایش قد می باشد که خریداران دوست دارند تا بهترین و باکیفیت ترین محصول را با قیمت بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنند. توجه داشته باشید که شما می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسبی از داروخانه های معتبر کشورمان تهیه و خریداری کرده و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که قیمت این محصولات با توجه به سایز آنها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()